Un fiyatları da çok artacak deniliyor biraz unda alın derim. Ülkede kafayı yemeye ramak kaldı o derece. Böyle giderse bizde kendimizi biyerlerden atıcaz iyice ayarlarım bozuldu her şeyden soğudum