Vay be artık konular bile degişti

Daha neler degişecek acaba konu çaya konulan şeker. Fabrikaların bi kısmını kapatıp bazılarını özelleştirince şekeride rusyadan alırız deyince

Bence gücü yetenin çuvalla alması daha iyi gibi ha bire zam, yazık hali vakti yerinde olmayan insanlara.