selamlar. Bi uygulamam var. Uygulamamdan memnunum aslında. Gerçekten severek kullanıp iap satın alanlarda var. Ama genelde sevenler yorum yapmıyor yıldız vermiyor. Sevmeyenler sinirden 1 yıldız veriyor. Son zamanlarda ortalama yıldız iyice düştü. İyice dediğim toplam 20 tane falan var zaten.
Bi 30 tane falan yıldız alıp yorum alsam sorun olur mu sizce? ortalamasını arttırmaya çalısıyorum. Uygulamam amerika odaklı. yıldızlar amerika olmalı yani.
bu konu hakkında genel bir yorum yaparsanız sevinirim
google play yıldız alma hakkında
4
●68
- 01-06-2022, 19:27:17bi 50 tane yıldız yorum lazım 15 tanesi falan 4 yıldız gerisi 5 yıldız. hepsi amerika. ama aynı gün değil. bi hafta içinde atılması lazım. ücret çok fazla olur mu 50 yorum için? daha önce hiç yaptırmadmNova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
