• 01-06-2022, 19:13:19
    #1
    selamlar. Bi uygulamam var. Uygulamamdan memnunum aslında. Gerçekten severek kullanıp iap satın alanlarda var. Ama genelde sevenler yorum yapmıyor yıldız vermiyor. Sevmeyenler sinirden 1 yıldız veriyor. Son zamanlarda ortalama yıldız iyice düştü. İyice dediğim toplam 20 tane falan var zaten.

    Bi 30 tane falan yıldız alıp yorum alsam sorun olur mu sizce? ortalamasını arttırmaya çalısıyorum. Uygulamam amerika odaklı. yıldızlar amerika olmalı yani.

    bu konu hakkında genel bir yorum yaparsanız sevinirim
  • 01-06-2022, 19:15:33
    #2
    Zetta Digital
    Merhaba , yurtdışı yorum tarafınıza sağlayabiliriz. Bir zararı yoktur , aksine anahtar kelimeler ile yorum yapıldığı zaman faydası olmaktadır.
  • 01-06-2022, 19:16:02
    #3
    Ben kendi uygulamama aldım faydasını gördüm ama hepsine 5 yıldız atmayın birkaç tane 4 yıldızda atın silinme olmuyor bende ABD olarak attım
  • 01-06-2022, 19:27:17
    #4
    Nova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba , yurtdışı yorum tarafınıza sağlayabiliriz. Bir zararı yoktur , aksine anahtar kelimeler ile yorum yapıldığı zaman faydası olmaktadır.
    bi 50 tane yıldız yorum lazım 15 tanesi falan 4 yıldız gerisi 5 yıldız. hepsi amerika. ama aynı gün değil. bi hafta içinde atılması lazım. ücret çok fazla olur mu 50 yorum için? daha önce hiç yaptırmadm
  • 01-06-2022, 19:53:16
    #5
    günlük 10un altında yıldız gönderebilecek varsa mesaj atarsa sevinirim. normal günde 1 2 tane falan abartmadan yani