selamlar. Bi uygulamam var. Uygulamamdan memnunum aslında. Gerçekten severek kullanıp iap satın alanlarda var. Ama genelde sevenler yorum yapmıyor yıldız vermiyor. Sevmeyenler sinirden 1 yıldız veriyor. Son zamanlarda ortalama yıldız iyice düştü. İyice dediğim toplam 20 tane falan var zaten.

Bi 30 tane falan yıldız alıp yorum alsam sorun olur mu sizce? ortalamasını arttırmaya çalısıyorum. Uygulamam amerika odaklı. yıldızlar amerika olmalı yani.

bu konu hakkında genel bir yorum yaparsanız sevinirim