Lunalarımızı Lunc yaptılar
30
●2.014
- 31-05-2022, 17:26:07Adamlar borsaların da desteğiyle en büyük vurgunu yaptılar. Luna yerine başka bir coin olsa çoktan delist edilirdi borsalardan. Devletler denetimleri arttırmalı ,kripto piyasasına had bildirilmeli diye düşünüyorum. Zaten bu şekilde devam ederse kurumsallar denenler daha çok vurgun yaparlar .
- 31-05-2022, 17:28:41bir de bağımsızdı normal paralar bile bu kadar bağımlı değil !osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2022, 14:29:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Adam 0.005'ten 25.000 adet çöp Luna'dan almış, 9 dolar olan yeni Luna'dan 25.000 adet vermeliler diyor, 2019 öncesi kripto kitlesini özlüyorum gerçekten.
- 01-06-2022, 14:54:29hocam farkındayız ama dolandırdılar onu kast ediyoruzyusufmesci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle