• 31-05-2022, 17:26:07
    #28
    Adamlar borsaların da desteğiyle en büyük vurgunu yaptılar. Luna yerine başka bir coin olsa çoktan delist edilirdi borsalardan. Devletler denetimleri arttırmalı ,kripto piyasasına had bildirilmeli diye düşünüyorum. Zaten bu şekilde devam ederse kurumsallar denenler daha çok vurgun yaparlar .
  • 31-05-2022, 17:28:41
    #29
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar borsaların da desteğiyle en büyük vurgunu yaptılar. Luna yerine başka bir coin olsa çoktan delist edilirdi borsalardan. Devletler denetimleri arttırmalı ,kripto piyasasına had bildirilmeli diye düşünüyorum. Zaten bu şekilde devam ederse kurumsallar denenler daha çok vurgun yaparlar .
    bir de bağımsızdı normal paralar bile bu kadar bağımlı değil !
  • 01-06-2022, 14:29:38
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adam 0.005'ten 25.000 adet çöp Luna'dan almış, 9 dolar olan yeni Luna'dan 25.000 adet vermeliler diyor, 2019 öncesi kripto kitlesini özlüyorum gerçekten.
  • 01-06-2022, 14:54:29
    #31
    yusufmesci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam 0.005'ten 25.000 adet çöp Luna'dan almış, 9 dolar olan yeni Luna'dan 25.000 adet vermeliler diyor, 2019 öncesi kripto kitlesini özlüyorum gerçekten.
    hocam farkındayız ama dolandırdılar onu kast ediyoruz