Adamlar borsaların da desteğiyle en büyük vurgunu yaptılar. Luna yerine başka bir coin olsa çoktan delist edilirdi borsalardan. Devletler denetimleri arttırmalı ,kripto piyasasına had bildirilmeli diye düşünüyorum. Zaten bu şekilde devam ederse kurumsallar denenler daha çok vurgun yaparlar .