Çok sinir bozucu bir durumla karşı karşıyayım. Totalde 3-4 kullanılan bir adet mavi jeans ceket satışı yaptım. Alıcı indirim yapmam konusunda çok ısrarcı oldu. Ufak bir indirim ile ürünü kargoladım. Alıcı ruh hastası gibi iade süreci başlatıp ilan ile gönderilen ürünün farklı olduğunu söylüyor. Ürünün fotoğrafını çekmiş
Ürün ilanda ki ürün. Ancak kullandığı telefon vasat altı bir cihaz olmalı ki, görsel soluk çıkmış. Benim İlanımda ürün olduğu gibi canlı bir renge sahip aslında. Dolap satışı yapıp daha önce sattığı ürünle ilgili iade alan oldu mu? Dolap eğer haksızlık yapmaz ise iadeyi kabul etmemesi gerekiyor. Alıcıya inanılmaz sinir oldum. İnsan gibi gerekli ve mantıklı bir gerekçe sunsa, dese ki bedeni olmadı beğenmedim dese iadeyi kabul edeceğim ama ilanda ki ürün gönderilip ilanda ki ürün değil demesi ne kadar da acınası bir durum. Daha önce böyle iade konusuyla ilgili deneyimi olanlar paylaşabilirler mi? Dolap ürün aynı olmasına rağmen iadeyi kabul ediyor mu?
Geri dönüş sağladılar biraz önce. Bakalım ne olacak. 
