• 30-05-2022, 21:19:12
    #1
    Merhabalar,
    Çok sinir bozucu bir durumla karşı karşıyayım. Totalde 3-4 kullanılan bir adet mavi jeans ceket satışı yaptım. Alıcı indirim yapmam konusunda çok ısrarcı oldu. Ufak bir indirim ile ürünü kargoladım. Alıcı ruh hastası gibi iade süreci başlatıp ilan ile gönderilen ürünün farklı olduğunu söylüyor. Ürünün fotoğrafını çekmiş Ürün ilanda ki ürün. Ancak kullandığı telefon vasat altı bir cihaz olmalı ki, görsel soluk çıkmış. Benim İlanımda ürün olduğu gibi canlı bir renge sahip aslında. Dolap satışı yapıp daha önce sattığı ürünle ilgili iade alan oldu mu? Dolap eğer haksızlık yapmaz ise iadeyi kabul etmemesi gerekiyor. Alıcıya inanılmaz sinir oldum. İnsan gibi gerekli ve mantıklı bir gerekçe sunsa, dese ki bedeni olmadı beğenmedim dese iadeyi kabul edeceğim ama ilanda ki ürün gönderilip ilanda ki ürün değil demesi ne kadar da acınası bir durum. Daha önce böyle iade konusuyla ilgili deneyimi olanlar paylaşabilirler mi? Dolap ürün aynı olmasına rağmen iadeyi kabul ediyor mu?
  • 30-05-2022, 21:27:45
    #2
    her ilanınızın altına iade kabul etmiyorum bilginize diye not düşün
  • 30-05-2022, 21:27:48
    #3
    Dolaptan çok satış yaptım. İstediğiniz kadar itiraz edin iade talebine o ürün size geri gelecek. Çünkü dolap her zaman alıcının tarafında.
  • 30-05-2022, 21:53:47
    #4
    ReaptioS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolaptan çok satış yaptım. İstediğiniz kadar itiraz edin iade talebine o ürün size geri gelecek. Çünkü dolap her zaman alıcının tarafında.

    Yoo değil; yanlış beden, vasat ürün kalitesiyle gelen birçok ürünüm elimde patladı, iadeyi kabul etmediler(dolap mı ediyor satıcı mı ediyor bilmiyorum, kim ediyorsa artık)
  • 30-05-2022, 22:38:53
    #5
    ReaptioS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolaptan çok satış yaptım. İstediğiniz kadar itiraz edin iade talebine o ürün size geri gelecek. Çünkü dolap her zaman alıcının tarafında.
    Tupcus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoo değil; yanlış beden, vasat ürün kalitesiyle gelen birçok ürünüm elimde patladı, iadeyi kabul etmediler(dolap mı ediyor satıcı mı ediyor bilmiyorum, kim ediyorsa artık)
    Valla maili döşedim. Biraz beyin fırtınası yaptım Geri dönüş sağladılar biraz önce. Bakalım ne olacak.