Dolaptan çok satış yaptım. İstediğiniz kadar itiraz edin iade talebine o ürün size geri gelecek. Çünkü dolap her zaman alıcının tarafında.
Yoo değil; yanlış beden, vasat ürün kalitesiyle gelen birçok ürünüm elimde patladı, iadeyi kabul etmediler(dolap mı ediyor satıcı mı ediyor bilmiyorum, kim ediyorsa artık)
Valla maili döşedim. Biraz beyin fırtınası yaptım

Geri dönüş sağladılar biraz önce. Bakalım ne olacak.