merhaba arkadaşlar konu silinmez ise sevinirim ,
şimdi x kullanıcısı r10da bi konu üzerinden sınırsız ban yiyor aynı konuyu açan diğer kişi ban yemiyor ve konu içinde %100 banlanma ihtimali var ama banlanmıyor

diğer arkadaş ise sadece yapabileceklerini belirtmiş ve süresiz uzaklaştırılmış şimdi bu konuda napılması gerekiyor moda bişey desen artistlik yapıcak kendini yükseltcek diğer türlü insanın içi el vermiyor konuyu size bırakıyorum
Burası film seti değil modlar da artist değil size artislik yapsın, aksine sizlere yardımcı olmak için gece gündüz demeden yardımcı olmaya çalışıyorlar.
çok çok ban yerim sizde etiketlediğiniz kişilerin yalakası olmaya devam edersiniz vicdanınız temiz bi şekilde
Buyrun modlara artislik yapıyorlar diyorsunuz sizin yaptığınız nedir? Nerde karşınızdaki kişilere saygı sizi uyaran üyeye bile yalaka diyerek hakaret ediyorsunuz.