Düşünce özgürlülüğüne saygım sonsuz fakat kanıt sunmadan -mış -miş ekleriyle "sorum-var" etiketi altında konu açarak sorunuzun cevabını almanız çok imkansız. Mevcut şekliyle konunuz; forum kullanıcılarını propagandaya yönlendirecektir lakin r10 topluluğunun cehaletlik oranı; kanıtsız bir teze ayak uyduracak topluluklardan çok daha düşüktür. Söylediğiniz olayları fotoğrafla destekleyip sorunuzu daha güzel lanse edebileceğinizi düşünüyorum. Şahsen R10 sistemini çok beğeniyorum hatta içeride o kadar güzel bir algoritma var ki; yeni arkadaşlarımı davet ettiğimde daha fazla davetiye geliyor. Mod tarafına gelirsek de bazı zamanlarda şikayet kısımlarının geç cevaplandığını görüyorum ama eğer adaleti beğeniyorsanız ve adaletli olabilecek az insanlar olduğunu düşünüyorsanız, fazla şikayet konusu var ise ve modlar ücret karşılığı değil de foruma destek amacıyla çalışıyorsa geç yanıtlamasını normal karşılıyorum. Onun dışında henüz modlar tarafından yapılan bir işin göze batacak kadar kötü olduğunu görmedim.
mod isterse gereken ekran fotoğrafını falan eklerim ek olarak "r10 topluluğunun cehaletlik oranı; ------ topluluklardan çok daha düşüktür. " bu cümleyi tekrar gözden geçirirseniz çok güzel olur