• 30-05-2022, 20:35:22
    #10
    Wordpress
    evrimteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçi forumun genel olarak yaş büyük olsada akıl yaşı önemli adam gelmiş ben ne diyorm kendi ne diyor ticaret puanından bahsediyor işte klasik türk milleti diyebiliriz neyse umarım sadece burda böylesinizdir gerçek hayatta bu kafa ile yaşamak cidden zor olmalı.

    İnsan beynini kullanamayınca algı kapasitesi bazı şeyleri yanlış anlar. Zorlama kardeşim benim 😂
  • 30-05-2022, 20:35:32
    #11
    Sürekli böyle konular görmekten sıkıldım, hiçbir detay vermeden moderatörleri hedef gösterip zan altında bırakıyorsunuz. Yok x kişisi şunu yaptı yok y kişisi banlanmadı. Yaşadığınız sorun neyse açıkça yazın. Kaç senedir bu foruma üyeyim herhangi birinin "artistlik" yaptığını da görmedim. Dikkat çekmek için mi açıyorsunuz bu başlıkları anlamıyorum.
  • 30-05-2022, 20:37:16
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ismailakdag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli böyle konular görmekten sıkıldım, hiçbir detay vermeden moderatörleri hedef gösterip zan altında bırakıyorsunuz. Yok x kişisi şunu yaptı yok y kişisi banlanmadı. Yaşadığınız sorun neyse açıkça yazın. Kaç senedir bu foruma üyeyim herhangi birinin "artistlik" yaptığını da görmedim. Dikkat çekmek için mi açıyorsunuz bu başlıkları anlamıyorum.
    evet hocam çaresiz bi insanım ilgi görmek istiyorum cidden sıkıntılı insanlar neyse hala soruma cevap vericek güzel beyinli bi kardeşim çıkmadı bakalım.
  • 30-05-2022, 20:40:36
    #13
  • 30-05-2022, 20:49:15
    #14
    evrimteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam çaresiz bi insanım ilgi görmek istiyorum cidden sıkıntılı insanlar neyse hala soruma cevap vericek güzel beyinli bi kardeşim çıkmadı bakalım.
    @Meraboy;@Sadraf;@SrkN;
    Arkadaş kendine olumlu cevap vermeyen herkese hakarette bulunuyor. İlgilenmenizi rica ediyorum.
  • 30-05-2022, 20:50:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Meraboy;@Sadraf;@SrkN;
    Arkadaş kendine olumlu cevap vermeyen herkese hakarette bulunuyor. İlgilenmenizi rica ediyorum.
    çok çok ban yerim sizde etiketlediğiniz kişilerin yalakası olmaya devam edersiniz vicdanınız temiz bi şekilde
  • 30-05-2022, 20:54:55
    #16
    evrimteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok çok ban yerim sizde etiketlediğiniz kişilerin yalakası olmaya devam edersiniz vicdanınız temiz bi şekilde
    çok şükür yalakalık yapacak bir şey söz konusu değil. Ama senin gibi üslupsuz birinin banlanması temiz bir şekilde devam etmemi sağlayacaktır.
  • 30-05-2022, 20:58:27
    #17
    evrimteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok çok ban yerim sizde etiketlediğiniz kişilerin yalakası olmaya devam edersiniz vicdanınız temiz bi şekilde
    Türk milletinin genlerinde var bu sanırım, şimdi sen çok temiz bir üyesin moderatörleri eleştiriyorsun? Arkadaşım kendi açık arttırma konuna kendin fiyat arttırmışsın bunun için ceza yemişsin moderatör bunu yakalamış başkasının hakkına girmeni engellemiş.

    Evrim teknoloji diye burada ticaret yaparak para kazanmaya çalışıyorsun,
    bu forumun moderatörlerini keyfi yorumlayarak değerlendiriyorsun,
    saçma mesajlarına gelen cevaplara hakaret içeren mesajlar gönderiyorsun,
    sonra en fazla beni banlarlar ben gider başka üyelikle gelirim diyosun kısacası.

    Coşkun abinin pandemi döneminde kayıtları açması pek hayırlı bir iş olmamış neticesi ortada malesef..
  • 30-05-2022, 21:09:52
    #18
    Düşünce özgürlülüğüne saygım sonsuz fakat kanıt sunmadan -mış -miş ekleriyle "sorum-var" etiketi altında konu açarak sorunuzun cevabını almanız çok imkansız. Mevcut şekliyle konunuz; forum kullanıcılarını propagandaya yönlendirecektir lakin r10 topluluğunun cehaletlik oranı; kanıtsız bir teze ayak uyduracak topluluklardan çok daha düşüktür. Söylediğiniz olayları fotoğrafla destekleyip sorunuzu daha güzel lanse edebileceğinizi düşünüyorum. Şahsen R10 sistemini çok beğeniyorum hatta içeride o kadar güzel bir algoritma var ki; yeni arkadaşlarımı davet ettiğimde daha fazla davetiye geliyor. Mod tarafına gelirsek de bazı zamanlarda şikayet kısımlarının geç cevaplandığını görüyorum ama eğer adaleti beğeniyorsanız ve adaletli olabilecek az insanlar olduğunu düşünüyorsanız, fazla şikayet konusu var ise ve modlar ücret karşılığı değil de foruma destek amacıyla çalışıyorsa geç yanıtlamasını normal karşılıyorum. Onun dışında henüz modlar tarafından yapılan bir işin göze batacak kadar kötü olduğunu görmedim.