Sürekli böyle konular görmekten sıkıldım, hiçbir detay vermeden moderatörleri hedef gösterip zan altında bırakıyorsunuz. Yok x kişisi şunu yaptı yok y kişisi banlanmadı. Yaşadığınız sorun neyse açıkça yazın. Kaç senedir bu foruma üyeyim herhangi birinin "artistlik" yaptığını da görmedim. Dikkat çekmek için mi açıyorsunuz bu başlıkları anlamıyorum.