çok çok ban yerim sizde etiketlediğiniz kişilerin yalakası olmaya devam edersiniz vicdanınız temiz bi şekilde
Türk milletinin genlerinde var bu sanırım, şimdi sen çok temiz bir üyesin moderatörleri eleştiriyorsun? Arkadaşım kendi açık arttırma konuna kendin fiyat arttırmışsın bunun için ceza yemişsin moderatör bunu yakalamış başkasının hakkına girmeni engellemiş.
Evrim teknoloji diye burada ticaret yaparak para kazanmaya çalışıyorsun,
bu forumun moderatörlerini keyfi yorumlayarak değerlendiriyorsun,
saçma mesajlarına gelen cevaplara hakaret içeren mesajlar gönderiyorsun,
sonra en fazla beni banlarlar ben gider başka üyelikle gelirim diyosun kısacası.
Coşkun abinin pandemi döneminde kayıtları açması pek hayırlı bir iş olmamış neticesi ortada malesef..