Muhammet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O köpekleri alan insanların hayvan sevdiklerine inanmıyorum. Sizi gayet iyi anlıyorum, kısırlaştırılmamış kedim var benimde, geceleri bağırıyor doğası gereği. Bazen rahatsızlık oluşturuyor ama, her türlü yaramazlığına rağmen, bu güzelliğe değer