Muhammet hocam, ben diğer arkadaşın mesajını alıntılamıştım. Havlamayan köpek diye bir şey yok, ama böyle taleplerin sebebiyeti yüzünden maalesef üretimi var, bilgilendirmek amaçlı atmıştım, yanlış anlaşılmasın.
O köpekleri alan insanların hayvan sevdiklerine inanmıyorum. Sizi gayet iyi anlıyorum, kısırlaştırılmamış kedim var benimde, geceleri bağırıyor doğası gereği. Bazen rahatsızlık oluşturuyor ama, her türlü yaramazlığına rağmen, bu güzelliğe değer