Herkese selam, youtube için içerik üretirken telefonumu bilgisayara bağlayıp, ekran kaydını yaparken tek app içerisinde aynı anda hem ekranı, hem facecam olarak, kendimi çekmek istiyorum.
Cihaz iMac 2021, facetime 1080p kamerası var ama hem açı gereği direkt karşıda olduğu için, hem de bazı videolarda daha yüksek çözünürlük gerektiği için telefonumun kamerasını kullanmam gerekiyor.
Bunu nasıl yapabileceğim konusunda yardımcı olabilir misiniz?
macOs'te iPhone'un kamerasını kullanmak.
4
●98
- 27-05-2022, 23:29:36Lupi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=vwGtRFUOq_k
bu video ile ilgili işlemi yapabilirsiniz - 27-05-2022, 23:36:11bu telefonun kaydı sırasında quicktime'dan ekran kaydı gibi bir işlem oluyor.mertcangorkenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ekran kaydı alırken, telefonu facecam olarak kullanıp hepsini tek bir video olarak kaydetmek istiyorum
böyle ayrı ayrı yapacak olduktan sonra telefondan ayrı çekip airdropla da gönderebiliyorum