Herkese selam, youtube için içerik üretirken telefonumu bilgisayara bağlayıp, ekran kaydını yaparken tek app içerisinde aynı anda hem ekranı, hem facecam olarak, kendimi çekmek istiyorum.
Cihaz iMac 2021, facetime 1080p kamerası var ama hem açı gereği direkt karşıda olduğu için, hem de bazı videolarda daha yüksek çözünürlük gerektiği için telefonumun kamerasını kullanmam gerekiyor.
Bunu nasıl yapabileceğim konusunda yardımcı olabilir misiniz?
https://www.youtube.com/watch?v=vwGtRFUOq_k
bu video ile ilgili işlemi yapabilirsiniz