bu telefonun kaydı sırasında quicktime'dan ekran kaydı gibi bir işlem oluyor.
ben ekran kaydı alırken, telefonu facecam olarak kullanıp hepsini tek bir video olarak kaydetmek istiyorum
böyle ayrı ayrı yapacak olduktan sonra telefondan ayrı çekip airdropla da gönderebiliyorum