• 25-05-2022, 00:53:06
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elimde birikim olarak tuttuğum Türk Lirası’nı fiziki altın’a yatırım yapmak istiyorum.
    Fiziki altını bankalarda altın hesabı açtırıp oraya yatırmak mantıklı mı? Altın birikim ve fon hesaplarında bozdurma işlemlerinde ciddi makaslar olduğunu ve masrafın çok olduğunu biliyorum. Aynı şey fiziki altın hesaplarındada geçerli mi? Tavsiye ve fikirlerinizi bekliyorum.
  • 25-05-2022, 01:43:44
    #2
    fiziki altın kardan zarar ettirir. senede 2 kere altın yükselip iniyor.yükselirken türk lirasına akrarıp.düşerken altın alınca.gram sayısı artar.her sene böyle 2 kere olsa altınon miktarı ciddi yüskelir. fizikialtında bozdurup tekrar almak sürekli zordur