Elimde birikim olarak tuttuğum Türk Lirası’nı fiziki altın’a yatırım yapmak istiyorum.
Fiziki altını bankalarda altın hesabı açtırıp oraya yatırmak mantıklı mı? Altın birikim ve fon hesaplarında bozdurma işlemlerinde ciddi makaslar olduğunu ve masrafın çok olduğunu biliyorum. Aynı şey fiziki altın hesaplarındada geçerli mi? Tavsiye ve fikirlerinizi bekliyorum.