Selamlar, ben Enes. Umarım sağlığınız yerindedir.
Çekiliş açıklayacağım fakat https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...i-11088-a.html
bu konuda belirtilen konu numaramı bulamadım. Mobilde olduğum için sanırım anlam veremedim. birkaç numara denedim linkte yazan, farklı konular çıkıyor.
Sizden ricam https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...-127942-a.html
bu konumu çekilişe hazır link yapabilir misiniz? Teşekkürler.
Çekiliş açıklayacağım ama...
3
●400
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 24-05-2022, 21:18:52Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
- 24-05-2022, 21:22:49Bunun hatrına benim hesabı da bi plata çıkarırsın artık

HamzaYak
Lucien
Clasvery
KadiRJN
trkvrl
logonukesfet
Muhammed06
GrafikerOnur
Metehanbas
VKutku
tegretol
SMMpanelciniz
Rainwax
MehmetAds
hakan2
ufuk_26
cncresul
GuarDofErun
Sahrab
tuleyman
bahadrpolt
hetrx
Humanity
burajks
cyberfreak
yunusemrekut
Jershy
ReaptioS
Netkreatif
Mekansiz1212
master804
sonix
bekirctn
hemdem
EmAr
AliYucel
gorilofficial
candeniz
Wallace
eea
gkhn17
ibos
Mu4167
Frankresh
hocamdesem
Elbozs
emircn2k
hasangndgl
Bunadak - 24-05-2022, 21:31:22Çok teşekkür ederimİsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim, ne demek tabiibrkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özelden bırakın hesabı. arkadaşlarla haftada 2-3 gün giriyoruz düşük elo hesap ihtiyacım oluyor. Boş zamanlarımda girerim
