Selamlar, ben Enes. Umarım sağlığınız yerindedir.
Çekiliş açıklayacağım fakat
https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...i-11088-a.html
bu konuda belirtilen konu numaramı bulamadım. Mobilde olduğum için sanırım anlam veremedim. birkaç numara denedim linkte yazan, farklı konular çıkıyor.
Sizden ricam
https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...-127942-a.html
bu konumu çekilişe hazır link yapabilir misiniz? Teşekkürler.