• 21-05-2022, 22:29:46
    #1
    R10 Sigortacısı
    Arkadaşlar benim şirketim yok. Malum yasadanda yararlanamadık. Komisyon karşılığı ödememi alıp bana transfer edebilecek var mı? Tutar yüksek olması nedeni ile 2 yıllık veya düşük tradeli kullanıcılar ancak önce onların ödemesi yolu ile anlaşma sağlayabilirim. Eski ve tradeli kullanıcılarda sorun yok.
  • 21-05-2022, 22:31:03
    #2
    Merhaba,
    fatura kesmemizi mi istiyorsunuz hocam tam anlayamadım ?
  • 21-05-2022, 22:32:17
    #3
    Yasadan neden yararlanamadınız? Ziraat hesabı açtırıp orada belirtince ona göre hesap açılmıyor mu adsense ödemeleri için?
  • 21-05-2022, 22:33:44
    #4
    Yasadan yararlanabilirsiniz ancak 10k kazanciniz var ise %15 vergi ve 1500 bağkur ödeyip çikarsiniz yani 10 k da 3 k paranız gider bilginiz olsun.
  • 21-05-2022, 22:33:52
    #5
    R10 Sigortacısı
    Scifi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasadan neden yararlanamadınız? Ziraat hesabı açtırıp orada belirtince ona göre hesap açılmıyor mu adsense ödemeleri için?
    Hocam benimki youtube geliri değil. Adsense geliri
  • 21-05-2022, 22:40:35
    #6
    Bilgi veririrseniz yardımcı olabilirim
  • 21-05-2022, 22:51:13
    #7
    Şirket açmadan adsense gelirlerini çekebiliyormuyuz?
  • 21-05-2022, 23:07:48
    #8
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benimki youtube geliri değil. Adsense geliri
    Youtube , Adsense vb. ben tümü için geçerli diye biliyorum yanlış mı gördüm acaba... Zaten aldıkları kararda tam olarak oluşturulmadığı için birçok anlatan video böyle özetlemişti
  • 21-05-2022, 23:15:43
    #9
    R10 Sigortacısı
    Scifi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Youtube , Adsense vb. ben tümü için geçerli diye biliyorum yanlış mı gördüm acaba... Zaten aldıkları kararda tam olarak oluşturulmadığı için birçok anlatan video böyle özetlemişti
    Yok hocam. Web sitesi geliri için yaparsan ağır ceza yersin sonrasında maalesef.