Arkadaşlar benim şirketim yok. Malum yasadanda yararlanamadık. Komisyon karşılığı ödememi alıp bana transfer edebilecek var mı? Tutar yüksek olması nedeni ile 2 yıllık veya düşük tradeli kullanıcılar ancak önce onların ödemesi yolu ile anlaşma sağlayabilirim. Eski ve tradeli kullanıcılarda sorun yok.