• 20-05-2022, 16:04:52
    #10
    Kural böyle galiba hocam, ben yazılımcıyım, kural olarak şunu gördüm genel olarak, iş veren ve yazılımcılar her zaman zıt kutuplar oluyor mesela ben kul hakkından korkarım ve ona göre davranırım gece saat kaçta uyurum bilmem ama sizin gibi müşteriler nedense hep uzmanların profların ordinaryüslerin karşısına çıkıyor
  • 20-05-2022, 16:05:09
    #11
    Yazılım yapan profesyonel şirketler bu yüzden var, buradan yaptıracağınız herhangi bir işin problemsiz olma ihtimali çok az, genelde az ücrete yaptırıyorum diye sevinip bu tarz durumlara düşüyorsunuz, işini iyi yapan insan ücreti de zamanı da çok tutar, herhangi bir sıkıntıyı baştan ön görerek size bir süre verir.
  • 20-05-2022, 16:05:56
    #12
    Hocam harddiskim yandıda 1 saate hallediyorum hemen
  • 20-05-2022, 16:06:08
    #13
    Hocam harika bir konuya değinmişsin.
    Yakın Zamanda karşılaştığım Yazılımcı Yalanları.
    - Ablamın Tezine yardımcı oluyorum.
    - Yolculuk esnasındayım
    - Geceleri geç saatte çalışıyorum.
    - Sorun üzerinde çalışıyorum.
    - Dosyaları tekrar atarmısın kaybettim.

    Ödemeyi yaptınız mı yandınız demektir. Sallar dururlar, ödeme yapmadan iş isteyince de bir kaprisler. (Elimdeki fazla işleri yazılımcı arkadaşlar ile paylaşıyorum.) Adamın karakteri bozuksa bunlar kesin yaşanan şeyler. Bu arada her yazılımcı aynıdır demiyorum sonuçta bizde bu işi yapıyoruz ama r10 üzerinde 3 kişi ile aynı durumu yaşadım.
  • 20-05-2022, 16:06:15
    #14
    bu şunlada alakalı. alıca istediğini yazılımcıya tam iletemiyor. kesin net olmayan şeylerde süreç uzayabiliyor bunu alıcı anlamıyor.
    satıcı ucuza iş yaptırmak istiyor.
    200tl ye web sitesi yaptırınca genelde böyle işler başa geliyor
  • 20-05-2022, 16:06:45
    #15
    Sizi çok iyi anlıyorum fakat herkesi zan altında bırakır tarz yaklaşmanız ve genelleme yapmanız doğru olmaz diye düşünüyorum.
    Yaşadığınız sorun çok sektörde mevcut aslında, bizlerin de başına geliyor. Örneğin bir fayans işi var işsizlikten kırılan ve kahve köşelerinde sürünen bir ustaya paranın yarısını da peşin vermemize ve hiç pazarlık yapmamamıza rağmen 2 haftadır oyalıyor ve gelmiyor.
    Şahsen ben;
    - Yapamayacağım işi almam,
    - Termin süresi verdi isem mümkünse daha erken bitiririm,
    - Sorunlu ve nbe istediğini bilmeyen, hizmeti değil kişiliğimi satın aldığını sanan kişi(lerle) çalışmam.

    Yani bu aslında insanın kendi benliğine bir özsaygı meselesi diyelim... Geçmiş olsun, gerekirse şikayet konusu açın.
  • 20-05-2022, 16:09:42
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bu hafta babanem dirildi mezarından kalkmış köye gidiyoruz haftaya sizin işi bitircem hocam.
  • 20-05-2022, 16:09:45
    #17
    benden o şekilde bir mazeret duyan çıkmamıştır,
    Bu mazeretlerin üretilmesinin sebebi yazılımcıların forumda birden fazla iş alması ve rekabet yüzünden düşük fiyat vermesi.

    Adam elinde bir iş varken diğerini alıyor, almak için fiyatta kırılıyor. Biriktikçe birikiyor işler yapılmayacak duruma geliyor.

    Bugün freelance çalışan bir yazılımcı günlüğü 1000 tl nin altında çalışıyorsa, yandan iş yapıyordur birinci önceliği siz değilsinizdir, oyalanırsınız.
  • 20-05-2022, 16:09:47
    #18
    bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    'olmaması lazım, cache'i temizler misiniz?'
    dnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kural böyle galiba hocam, ben yazılımcıyım, kural olarak şunu gördüm genel olarak, iş veren ve yazılımcılar her zaman zıt kutuplar oluyor mesela ben kul hakkından korkarım ve ona göre davranırım gece saat kaçta uyurum bilmem ama sizin gibi müşteriler nedense hep uzmanların profların ordinaryüslerin karşısına çıkıyor
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu şunlada alakalı. alıca istediğini yazılımcıya tam iletemiyor. kesin net olmayan şeylerde süreç uzayabiliyor bunu alıcı anlamıyor.
    satıcı ucuza iş yaptırmak istiyor.
    200tl ye web sitesi yaptırınca genelde böyle işler başa geliyor
    Romitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi çok iyi anlıyorum fakat herkesi zan altında bırakır tarz yaklaşmanız ve genelleme yapmanız doğru olmaz diye düşünüyorum.
    Yaşadığınız sorun çok sektörde mevcut aslında, bizlerin de başına geliyor. Örneğin bir fayans işi var işsizlikten kırılan ve kahve köşelerinde sürünen bir ustaya paranın yarısını da peşin vermemize ve hiç pazarlık yapmamamıza rağmen 2 haftadır oyalıyor ve gelmiyor.
    Şahsen ben;
    - Yapamayacağım işi almam,
    - Termin süresi verdi isem mümkünse daha erken bitiririm,
    - Sorunlu ve nbe istediğini bilmeyen, hizmeti değil kişiliğimi satın aldığını sanan kişi(lerle) çalışmam.

    Yani bu aslında insanın kendi benliğine bir özsaygı meselesi diyelim... Geçmiş olsun, gerekirse şikayet konusu açın.

    bunun için forumda kurumsal plus üyelerle çalışıyorum fakat onlarda durum daha felaket cinnet geçirmediğime şükür ediyorum.