Sizi çok iyi anlıyorum fakat herkesi zan altında bırakır tarz yaklaşmanız ve genelleme yapmanız doğru olmaz diye düşünüyorum.
Yaşadığınız sorun çok sektörde mevcut aslında, bizlerin de başına geliyor. Örneğin bir fayans işi var işsizlikten kırılan ve kahve köşelerinde sürünen bir ustaya paranın yarısını da peşin vermemize ve hiç pazarlık yapmamamıza rağmen 2 haftadır oyalıyor ve gelmiyor.
Şahsen ben;
- Yapamayacağım işi almam,
- Termin süresi verdi isem mümkünse daha erken bitiririm,
- Sorunlu ve nbe istediğini bilmeyen, hizmeti değil kişiliğimi satın aldığını sanan kişi(lerle) çalışmam.
Yani bu aslında insanın kendi benliğine bir özsaygı meselesi diyelim... Geçmiş olsun, gerekirse şikayet konusu açın.