Hocam harika bir konuya değinmişsin.
Yakın Zamanda karşılaştığım Yazılımcı Yalanları.
- Ablamın Tezine yardımcı oluyorum.
- Yolculuk esnasındayım
- Geceleri geç saatte çalışıyorum.
- Sorun üzerinde çalışıyorum.
- Dosyaları tekrar atarmısın kaybettim.

Ödemeyi yaptınız mı yandınız demektir. Sallar dururlar, ödeme yapmadan iş isteyince de bir kaprisler. (Elimdeki fazla işleri yazılımcı arkadaşlar ile paylaşıyorum.) Adamın karakteri bozuksa bunlar kesin yaşanan şeyler. Bu arada her yazılımcı aynıdır demiyorum sonuçta bizde bu işi yapıyoruz ama r10 üzerinde 3 kişi ile aynı durumu yaşadım.