• 18-05-2022, 02:11:38
    #1
    Merhaba Yaklaşık Olarak Arkadaşım 2 Yıl Önce R10 Üzerinden Ready2DieAdlı Kişi Tarafından Dolandırılmıştı İnadına Cimere Şikayet Etti Sonrasında Karakolda İfade Verdi Ve Kanıtları İle Birlikte 13 Mayıs'ta Dava Açılmış Biraz Geç Olsada Ready2DieTarafından Dolandırlan Kişilere Mücde Vermek İstedim

    Ferhat Demir Olarak Çıkmış Dosyada Ek Olarak Bi kişi daha varmış ilk duruşma 20 ekim

  • 18-05-2022, 02:14:37
    #2
    Geçmiş olsun hiçbir günah yanına kar kalmıyor insanın
  • 18-05-2022, 02:16:36
    #3
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hiçbir günah yanına kar kalmıyor insanın
    Öyle hocam bakalım bende çok merak ediyorum dava sonucunu
  • 18-05-2022, 02:17:42
    #4
    Hocam ben bu elemanı forumda hatırlıyorum nasıl 2 yıl önce oluyor allah allah
  • 18-05-2022, 02:18:44
    #5
    G4G adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben bu elemanı forumda hatırlıyorum nasıl 2 yıl önce oluyor allah allah
    Forumda son aktif olması - 12-05-2020 17:44:45

    Tabi başka üyelik alıp yeniden devam etmiştir
  • 18-05-2022, 02:23:18
    #6
    ✅WhatsApp: 0537 475 82 37
    Bu gibi durumlarda cogu kisi dava acmiyor fakat mahkemeler tum magduriyetleri gideriyor. O parayi aliyor dolandi-ricilardan. 50 tl bile olsa dava acmak lazimki forumlar temizlensin dolandi-ricilardan. Herkes boyle yaparsa korkar yapmazlar.
  • 18-05-2022, 02:23:40
    #7
    Geçmişine baktım birazcık.. 100 TL 300 TL için insanları dolandırıp adını lekelemiş. Birde proxy ile giriyorum beni bulmanız imkansız felan demiş.. Muhtemelen babası, annesi şikeyetinizi geri çekmeniz için sizi arayıp dil dökecek. Yazık..
  • 18-05-2022, 02:25:51
    #8
    SeoDoktorum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gibi durumlarda cogu kisi dava acmiyor fakat mahkemeler tum magduriyetleri gideriyor. O parayi aliyor dolandi-ricilardan. 50 tl bile olsa dava acmak lazimki forumlar temizlensin dolandi-ricilardan. Herkes boyle yaparsa korkar yapmazlar.
    Keşke her mağduriyeti giderselerdi... Zamanında 10k TL dolandırıldım.. Kanıtları, sözleşmelerimiz ile beraber dava açtık ama.... Sayın savcımız kovuşturmaya yer olmadığına dair karar verdi.
  • 18-05-2022, 02:26:10
    #9
    SeoDoktorum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gibi durumlarda cogu kisi dava acmiyor fakat mahkemeler tum magduriyetleri gideriyor. O parayi aliyor dolandi-ricilardan. 50 tl bile olsa dava acmak lazimki forumlar temizlensin dolandi-ricilardan. Herkes boyle yaparsa korkar yapmazlar.
    Arkadaşım aslında hani takmaz bu tarz şeyi salla der çocuk kendisine özgüvenli olunca bi ders verelim de ne zaman olursa olsun dersi alsın yeterli dedi