Bu gibi durumlarda cogu kisi dava acmiyor fakat mahkemeler tum magduriyetleri gideriyor. O parayi aliyor dolandi-ricilardan. 50 tl bile olsa dava acmak lazimki forumlar temizlensin dolandi-ricilardan. Herkes boyle yaparsa korkar yapmazlar.