SeoDoktorum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gibi durumlarda cogu kisi dava acmiyor fakat mahkemeler tum magduriyetleri gideriyor. O parayi aliyor dolandi-ricilardan. 50 tl bile olsa dava acmak lazimki forumlar temizlensin dolandi-ricilardan. Herkes boyle yaparsa korkar yapmazlar.
Keşke her mağduriyeti giderselerdi... Zamanında 10k TL dolandırıldım.. Kanıtları, sözleşmelerimiz ile beraber dava açtık ama.... Sayın savcımız kovuşturmaya yer olmadığına dair karar verdi.