• 17-05-2022, 16:57:54
    #1
    Merhabalar,

    Elektronik sigara almayı düşünüyorum ancak patlama vs olaylarından korkuyorum aslına bakarsanız
    Eskiden çok haber oluyordu. Siz kullanıyor musunuz? Öneriniz var mı? max 500₺ kadar?
  • 17-05-2022, 16:59:20
    #2
    cepte ateşleme sistemi açık kaldığı için olduğunu düşünüyorum.
    tuş kilidi var.
    Eğer alerjiniz varsa tavsiye etmem. Bir süre sonra tekrar sigara dönersin
  • 17-05-2022, 17:02:28
    #3
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cepte ateşleme sistemi açık kaldığı için olduğunu düşünüyorum.
    tuş kilidi var.
    Eğer alerjiniz varsa tavsiye etmem. Bir süre sonra tekrar sigara dönersin
    alerjim var mı yok mu hiç bir fikrim yok
  • 17-05-2022, 17:04:16
    #4
    sigara içim cihaz önerebilecek kullanan varsa bende alacağım.
  • 17-05-2022, 17:04:50
    #5
    Ohm ve Watt değerlerine hakim değil iseniz mekanik mod değil, regüle mod alın. Patlamaz.

    Cihaz önerisi dışında aklınıza takılan her konuda yardımcı olabilirim.
  • 17-05-2022, 17:04:56
    #6
    Pod cihazlar hakkında bilgim yok fakat diğer standart modlarda 18650 pil kullanılmaktadır. Bu pilin patlaması, tıpkı bir kamerada sahte pil kullanmakla eş değerdir. Ürün bakarken şu başlıklara dikkat ederseniz riski minimize etmiş olursunuz ;

    *Orijinal mod almalısınız. Piyasada bolca sahte ürün dolanmaktadir.
    *Mekanik modlardan uzak durmanızı tavsiye ederim. Özellikle de yeni başlayan birisi olacağınız için.
    *Pili kesinlikle orijinal almalısınız. Sony vtc serilerini tavsiye ederim. Ayrıca piyasada bolca sahte pil bulunmaktadır.
    *Pili cihaz üzerinde değil harici orijinal pil şarj cihazıyla şarj etmelisiniz.
  • 17-05-2022, 17:05:23
    #7
    ytbattal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigara içim cihaz önerebilecek kullanan varsa bende alacağım.
    Sigara fiyatları valla uçuyor ben artık karşılayamaz hale geldim.
  • 17-05-2022, 17:08:13
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ohm ve Watt değerlerine hakim değil iseniz mekanik mod değil, regüle mod alın. Patlamaz.

    Cihaz önerisi dışında aklınıza takılan her konuda yardımcı olabilirim.
    mtalab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pod cihazlar hakkında bilgim yok fakat diğer standart modlarda 18650 pil kullanılmaktadır. Bu pilin patlaması, tıpkı bir kamerada sahte pil kullanmakla eş değerdir. Ürün bakarken şu başlıklara dikkat ederseniz riski minimize etmiş olursunuz ;

    *Orijinal mod almalısınız. Piyasada bolca sahte ürün dolanmaktadir.
    *Mekanik modlardan uzak durmanızı tavsiye ederim. Özellikle de yeni başlayan birisi olacağınız için.
    *Pili kesinlikle orijinal almalısınız. Sony vtc serilerini tavsiye ederim. Ayrıca piyasada bolca sahte pil bulunmaktadır.
    *Pili cihaz üzerinde değil harici orijinal pil şarj cihazıyla şarj etmelisiniz.
    Hocam sizin kullandığınız terimleri maalesef bilmiyorum mekanik mod regüle mod, ohm veya watt değerleri nasıl olmalı veya pod cihaz nedir?
    Bilgim yok bana marka - model veya direkt link atarsanız inceleyebilirim.
  • 17-05-2022, 17:08:39
    #9
    Korkutmuyor da değil. Geçen başka bir konuda gördüm arkadaş aslında güzel yazmış. 10 yıllık geçmişi olan şey sonradan sağlık sıkıntı ne çıkaracağı belli değil, gidin 500yıllık geçmişi olan sigarayı için gibi bir şey yazmıştı. Baktığımız zaman haklı. Ama bel büküyor artık

    Miniyazilimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigara fiyatları valla uçuyor ben artık karşılayamaz hale geldim.