• 17-05-2022, 17:08:50
    #10
    Kalem tipi kalitesiz ucuz cihazlarda görülen bir şeydi. Ucuz etin yahnisi olarak düşünebilirsiniz.
    Malum kur farkından dolayı geçen yıl olan cihazlar şuanda X2 fiyata gelmiş durumda. 500₺ ile başlangıç olarak f/p açısından Minifit önerisinde bulunabilirim.
    Eksi yönlerinden en göze çarpanı pil kapasitesi. Uzun kullanımda günde 5-6 kez şarja takmanız gerekir. Aynı cihazın Max modeli de çıkarıldı tek fark pil kapasitesi arttırıldı ve haliyle de ebat olarak Minifit'e kıyasla daha uzun bir cihaz.
  • 17-05-2022, 17:09:54
    #11
    Drag x kullanıyorum memnunum 2 3 ekstra özelliği var bana yetiyor başlangıç için ideal 2.el fiyatları 550 - 700 arası yedek coil dahil
  • 17-05-2022, 17:13:16
    #12
    e-sigara dünyası bataklıktır, bi kere girdin mi çıkamazsın milyon tane model milyon tane aparat milyon tane mod var Sana tavsiyem podmod dene hoşuna giderse devam yoksa bırak sigaraya devam et, diğer modların cidden çekilecek kahrı yok, çok kafa ütüyor muhabbetler.
  • 17-05-2022, 17:18:02
    #13
    Miniyazilimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin kullandığınız terimleri maalesef bilmiyorum mekanik mod regüle mod, ohm veya watt değerleri nasıl olmalı veya pod cihaz nedir?
    Bilgim yok bana marka - model veya direkt link atarsanız inceleyebilirim.
    Mekanik mod, koruma devresi bulunmayan, pilin V değerini direk atomizere veren moddur.
    Regüle mod, akım korumalı moddur. Watt ayarını manuel olarak yapabilmenize, nife tarzı teller kullanır iseniz (ki modunuz iyiyse öneririm) ohm sabitlemenizi sağlar.
    Ohm, telin direncidir. Ciğer çekimi için 0.2 - 0.6 , sigara içimi için 0.7 - 2.0 ohm arası kullanılır. Kullandığınız telin kalınlığı ve sardığınız şekil/tur ohm değerini belirleyen faktördür. Örneğin 27ga kantal bir teli 2.5mm'e aralıklı 7 tur sararsanız ortalama 0.90 gibi bir ohm verir.
    Ohm değeriniz ne olursa olsun, kullandığınız watt 3.7'yi geçmemeli. Regüle modlarda watt değeri dijital ekranda yazar. Mekanik modların sıkıntılı olmasının sebebi amatör kullanıcıların bastıkları watt/volt değerini bilmemesinden kaynaklanır.

    Mod ve atomizer tamamen kişisel zevklere ve bütçeye göre belirlenir. Şu modu, şu atomizeri alın demek doğru değil. Ben şu an elimde olan mod ve atomizerleri yazayım, siz inceleyin internettten.

    Modlar; dicodes mini, sx class ml, pico x, hcigar nano vt75, pico x, swag 2
    Atomizerler; tilemahos 22mm armed, dome v3, kayfun prime, kayfun lite 22mm, spica pro, troya
  • 17-05-2022, 17:21:14
    #14
    Baris_Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalem tipi kalitesiz ucuz cihazlarda görülen bir şeydi. Ucuz etin yahnisi olarak düşünebilirsiniz.
    Malum kur farkından dolayı geçen yıl olan cihazlar şuanda X2 fiyata gelmiş durumda. 500₺ ile başlangıç olarak f/p açısından Minifit önerisinde bulunabilirim.
    Eksi yönlerinden en göze çarpanı pil kapasitesi. Uzun kullanımda günde 5-6 kez şarja takmanız gerekir. Aynı cihazın Max modeli de çıkarıldı tek fark pil kapasitesi arttırıldı ve haliyle de ebat olarak Minifit'e kıyasla daha uzun bir cihaz.
    logonukesfet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Drag x kullanıyorum memnunum 2 3 ekstra özelliği var bana yetiyor başlangıç için ideal 2.el fiyatları 550 - 700 arası yedek coil dahil
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-sigara dünyası bataklıktır, bi kere girdin mi çıkamazsın milyon tane model milyon tane aparat milyon tane mod var Sana tavsiyem podmod dene hoşuna giderse devam yoksa bırak sigaraya devam et, diğer modların cidden çekilecek kahrı yok, çok kafa ütüyor muhabbetler.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mekanik mod, koruma devresi bulunmayan, pilin V değerini direk atomizere veren moddur.
    Regüle mod, akım korumalı moddur. Watt ayarını manuel olarak yapabilmenize, nife tarzı teller kullanır iseniz (ki modunuz iyiyse öneririm) ohm sabitlemenizi sağlar.
    Ohm, telin direncidir. Ciğer çekimi için 0.2 - 0.6 , sigara içimi için 0.7 - 2.0 ohm arası kullanılır. Kullandığınız telin kalınlığı ve sardığınız şekil/tur ohm değerini belirleyen faktördür. Örneğin 27ga kantal bir teli 2.5mm'e aralıklı 7 tur sararsanız ortalama 0.90 gibi bir ohm verir.
    Ohm değeriniz ne olursa olsun, kullandığınız watt 3.7'yi geçmemeli. Regüle modlarda watt değeri dijital ekranda yazar. Mekanik modların sıkıntılı olmasının sebebi amatör kullanıcıların bastıkları watt/volt değerini bilmemesinden kaynaklanır.

    Mod ve atomizer tamamen kişisel zevklere ve bütçeye göre belirlenir. Şu modu, şu atomizeri alın demek doğru değil. Ben şu an elimde olan mod ve atomizerleri yazayım, siz inceleyin internettten.

    Modlar; dicodes mini, sx class ml, pico x, hcigar nano vt75, pico x, swag 2
    Atomizerler; tilemahos 22mm armed, dome v3, kayfun prime, kayfun lite 22mm, spica pro, troya
    Yorumlarınız için teşekkür ederim. Bi sigara içelim dedik bin tane şey bilmek gerekiyor İnceleyeceğim teşekkür ederim.
  • 17-05-2022, 17:29:57
    #15
    sonrasında likitini alacaksınız
    Likit bitecek likit alacaksınız.
    atomizer yanacak atomizer alacaksınız bunlarıda bilmenizi öneririm.
  • 17-05-2022, 17:33:33
    #16
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonrasında likitini alacaksınız
    Likit bitecek likit alacaksınız.
    atomizer yanacak atomizer alacaksınız bunlarıda bilmenizi öneririm.
    Maddi olarak hobiye dönüştürmezse her türlü kâr eder. Piyasanın en iyi likitini evde yapsa 1ml 1 TL'ye denk geliyor. Günde 5 ml. tüketen ortalama birisi için ayda 150 TL likit masrafı. Pamuğu, teli vs. içinde aylık 20 TL yazın, 170 TL.
    Ayrıca atomizer yanan bir şey değil. Yanan şeyin adı coil. Hazır coilli sistemler zaten maddi olarak uygun değil. Likiti kendin yapar, teli de kendin sararsan, aylık maks. 200 TL masrafı olur. 600 TL'ye de cihaz alsa, 1 aylık sigara masrafına ilk ayı kurtarıyor zaten. Diğer aylar sabit 170 TL gider..
  • 17-05-2022, 17:37:23
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maddi olarak hobiye dönüştürmezse her türlü kâr eder. Piyasanın en iyi likitini evde yapsa 1ml 1 TL'ye denk geliyor. Günde 5 ml. tüketen ortalama birisi için ayda 150 TL likit masrafı. Pamuğu, teli vs. içinde aylık 20 TL yazın, 170 TL.
    Ayrıca atomizer yanan bir şey değil. Yanan şeyin adı coil. Hazır coilli sistemler zaten maddi olarak uygun değil. Likiti kendin yapar, teli de kendin sararsan, aylık maks. 200 TL masrafı olur. 600 TL'ye de cihaz alsa, 1 aylık sigara masrafına ilk ayı kurtarıyor zaten. Diğer aylar sabit 170 TL gider..
    evet coil yanıyor.