sonrasında likitini alacaksınız

Likit bitecek likit alacaksınız.
atomizer yanacak atomizer alacaksınız bunlarıda bilmenizi öneririm.
Maddi olarak hobiye dönüştürmezse her türlü kâr eder. Piyasanın en iyi likitini evde yapsa 1ml 1 TL'ye denk geliyor. Günde 5 ml. tüketen ortalama birisi için ayda 150 TL likit masrafı. Pamuğu, teli vs. içinde aylık 20 TL yazın, 170 TL.
Ayrıca atomizer yanan bir şey değil. Yanan şeyin adı coil. Hazır coilli sistemler zaten maddi olarak uygun değil. Likiti kendin yapar, teli de kendin sararsan, aylık maks. 200 TL masrafı olur. 600 TL'ye de cihaz alsa, 1 aylık sigara masrafına ilk ayı kurtarıyor zaten. Diğer aylar sabit 170 TL gider..