nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cepte ateşleme sistemi açık kaldığı için olduğunu düşünüyorum.
tuş kilidi var.
Eğer alerjiniz varsa tavsiye etmem. Bir süre sonra tekrar sigara dönersin
alerjim var mı yok mu hiç bir fikrim yok