• 16-05-2022, 11:41:39
    #10
    Stranoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi 1 saat kadar beklemesinden bizi sorumlu tutmuş anlaşılan. Ondan ötürü o tarz kelimeler kullandığını düşünüyorum.
    takma kafaya boş ver geç
  • 16-05-2022, 11:46:59
    #11
    Stranoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi 1 saat kadar beklemesinden bizi sorumlu tutmuş anlaşılan. Ondan ötürü o tarz kelimeler kullandığını düşünüyorum.
    Boşver hocam patavatsızlık yapmış bana göre sanki öğrense ne olacak? Öğretim görevlisinin bir yetkisi yok. Dersine girerse olur onun haricinde lise değil öyle sıkıntı çıkarsın.

    Ayrıca isminizi nasıl öğrenecek?

    Boşverin uğraşmaya değmez. Şikayet edersen sana daha çok sıkıntı olur.
  • 16-05-2022, 11:54:19
    #12
    Napacak bla bla carda beni beklettiler diye sizi okuldan mı atacak, atmazsan ***** * ***** **** **** diyip arabadan atabilrdiniz. Okul dışında olan, okulu ilgilendirmeyen bir konu, onun borusu okulda okulla ilgili öter eğer varsa. Arkadaşlar size böyle davrananlara karşı nasıl sakinliğinizi koruyorsunuz gerçekten anlamıyorum.