Stranoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisi 1 saat kadar beklemesinden bizi sorumlu tutmuş anlaşılan. Ondan ötürü o tarz kelimeler kullandığını düşünüyorum.
Boşver hocam patavatsızlık yapmış bana göre sanki öğrense ne olacak? Öğretim görevlisinin bir yetkisi yok. Dersine girerse olur onun haricinde lise değil öyle sıkıntı çıkarsın.

Ayrıca isminizi nasıl öğrenecek?

Boşverin uğraşmaya değmez. Şikayet edersen sana daha çok sıkıntı olur.