• 16-05-2022, 10:10:23
    #28
    Bonus Flexi
  • 16-05-2022, 10:21:16
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akbank’a kayıt olamıyorum kimlik kartım eski
    şubeye gitmeyi deneyebilirsiniz
  • 16-05-2022, 10:48:41
    #30
    Enpara 💜
    O ayki yapacağınız maksimum 3000 TL'ye kadar harcamalarınızda 6 aylık ücretsiz taksitlendirmelerde var
  • 16-05-2022, 11:32:38
    #31
    kendimi bildim bileli iş bankası kullanıyorum kredi kartı olarak,enpara kartınıda almak istedim ama 100tl limitli dahi vermiyorlar.kredi puanımda mükemmeldeydi son baktıgımda üstelik.belliki tüm limitimi iş bankası kullanıyor,onuda iptal etmek istemiyorum açıkcası.ama enparayı arada deniyorum,verirse bi kartını alıcam yakın zamana kadar iş bankası derdim ama artık o da kesiyor kart ücreti malasef.ve çeşitli tehditler,yöntemler denedim ama yemediler.bu hesabı açtıgımda henüz 18 yaşında dahi yoktum,güncelleye güncelleye bu hale geldik.iptal ediceksen et,o parayı alıcaz diyorlar
  • 16-05-2022, 12:42:19
    #32
    İş bankası maximum aidatsiz kart tavsiye ederim sanal kart açma imkanınızda var maximum uygulamasından telefonunuza nfc de ekleyebilirsiniz marketde falan telefonunuzu okutursunuz
  • 16-05-2022, 14:18:42
    #33
    albaraka türk ve kuweyt turk bankalarına bakın derim.
  • 16-05-2022, 14:59:48
    #34
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aidat süprizi çıkmaz değil mi
    Aksine her sene kullandığınız için size aidat ödüyorlar
  • 16-05-2022, 19:39:50
    #35
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her bankanın aidatsız kredi bulunmaktadır.
    Dilediğiniz bankadan temin edebilirsiniz.
    Kanunlar gereği her banka aidatsız kredi kartı vermek zorundadır.

    Kullandıklarım:
    Enpara
    Finasnbank
    Garanti Bankası
    TEB

    Aidatsız kartlardır.
    Finansbank aidatsız olan kredi kartının adını biliyor musunuz? Benim CardFinansım var ve geçen ay 185 TL aidat talep ettiler.
    Müşteri hizmetleriyle görüştüm 80 TL parapuan yüklediler kalanı ödemek zorunda kaldım.
  • 16-05-2022, 22:32:38
    #36
    yunusemre033 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş bankası maximum aidatsiz kart tavsiye ederim sanal kart açma imkanınızda var maximum uygulamasından telefonunuza nfc de ekleyebilirsiniz marketde falan telefonunuzu okutursunuz
    benim kart bundan,artık onlarda aidat almaya başladı hocam.şikayetvar sitesine bakarsan görürsün mesela,önceki yıllarda o sitede şikayet açınca 24 saatde iade ederlerdi para çektilersede.şimdi,artık böyle diyip kapatıyorlar konuyu.