İş bankası maximum aidatsiz kart tavsiye ederim sanal kart açma imkanınızda var maximum uygulamasından telefonunuza nfc de ekleyebilirsiniz marketde falan telefonunuzu okutursunuz
benim kart bundan,artık onlarda aidat almaya başladı hocam.şikayetvar sitesine bakarsan görürsün mesela,önceki yıllarda o sitede şikayet açınca 24 saatde iade ederlerdi para çektilersede.şimdi,artık böyle diyip kapatıyorlar konuyu.