kendimi bildim bileli iş bankası kullanıyorum kredi kartı olarak,enpara kartınıda almak istedim ama 100tl limitli dahi vermiyorlar.kredi puanımda mükemmeldeydi son baktıgımda üstelik.belliki tüm limitimi iş bankası kullanıyor,onuda iptal etmek istemiyorum açıkcası.ama enparayı arada deniyorum,verirse bi kartını alıcam

yakın zamana kadar iş bankası derdim ama artık o da kesiyor kart ücreti malasef.ve çeşitli tehditler,yöntemler denedim ama yemediler.bu hesabı açtıgımda henüz 18 yaşında dahi yoktum,güncelleye güncelleye bu hale geldik.iptal ediceksen et,o parayı alıcaz diyorlar