• 15-05-2022, 14:07:59
    #10
    Polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoft Edge'yi deneyin
    Chrome`e tema giydirlmiş sadece. Çok ram yiyor. %60 a çıktı.
  • 15-05-2022, 14:08:01
    #11
    Platin üye
    Operadan memnunum.
  • 15-05-2022, 14:09:15
    #12
    Brave tavsiye ederim.
  • 15-05-2022, 14:11:39
    #13
    Brave Deneyin derim.

    Mobil uygulamasını kullanıyorum. Reklamsız hızlı.
  • 15-05-2022, 14:14:48
    #14
    opera gx
  • 15-05-2022, 14:16:43
    #15
    Bilgisayarda Opera, Brave
    Mobilde kiwi
  • 15-05-2022, 14:22:28
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana ram`in %30-40-50`sini sömürmeyen, internette sadece r10 gibi forumları kullanmama yetecek bir browser lazım. Video açmasına bile gerek yok. Düm düz olsun. Ram yemesin yeter )

    Böyle bildiğiniz bir browser var mı ?
    edge yada firefox olabilir
  • 15-05-2022, 14:25:50
    #17
    avant browser deneyebilirsiniz.
  • 15-05-2022, 14:30:42
    #18
    Tor browser, edge.