Konu
Bana odun gibi bir web browser lazım.
15-05-2022, 14:22:28
#16
SataSoftware
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bana ram`in %30-40-50`sini sömürmeyen, internette sadece r10 gibi forumları kullanmama yetecek bir browser lazım. Video açmasına bile gerek yok. Düm düz olsun. Ram yemesin yeter
)
Böyle bildiğiniz bir browser var mı ?
edge yada firefox olabilir