Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana ram`in %30-40-50`sini sömürmeyen, internette sadece r10 gibi forumları kullanmama yetecek bir browser lazım. Video açmasına bile gerek yok. Düm düz olsun. Ram yemesin yeter )

Böyle bildiğiniz bir browser var mı ?
edge yada firefox olabilir