Android telefonundan pişman var olmayan var mı
21
●390
- 13-05-2022, 18:37:15Xiaomi Redmi Note 9S kullanıyorum 1.5 -2 yıldır. Herhangi bir sorununu görmedim. Kasma donma vs çok yüksek kalitedeki oyunlarda var sadece. Tek problemi telefonun az çektiği yerlerde ön ankesörden ses az geliyor. Onu da hoparlöre geçerek ya da kulaklık takarak çözebiliyorsunuz. Şarj, ram, işlemci, kamera bana fazlasıyla yetiyor.
- 13-05-2022, 18:40:43Üyeliği durdurulduRedmi note 10 pro 8/128
Samsung note 20 ultra
Huawei Mate 20 Pro ve lite
Bunlar kullandığım android telefonlar xiaomi bu aralar fazla ısınmaya ve şarjı az gitmeye başladı genelde 3 4 kez şarj etmek zorunda kalıyorum günde batarya sorunu olabilir diye düşünüyorum onun harici geri kalanından oldukça memnunum kasma donma ısınma vs hiçbir şey yok oyunlarda da güzel grafikler alıyorum - 13-05-2022, 18:47:23hocam 11 hala alınır mı ? samsung dan ilk defa geçiş yapacağim. 2 yil önce cıkmıs telefon güncelleme ne zamana kadar alır acaba 12 bintl suanbakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2022, 18:51:37x bile alınabilir hocam bir problem yok. beklentilerinizi karşılayan x ve yukarısı modelleri alabilirsiniz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2022, 18:59:40iPhone alın kasma donma 0 ve 11 dahil 12 13 cihazlarında şarj problemi çözülmüş şarjdan sabah 7 de çekiyorum akşama kadar elimde gece 12 de takarim onda 20-25 arasında kalıyor yani şarj konusunda üzmez donma kasma konusunda da donması çok zor android her şekilde donuyor. Android cihaza vereceğiniz parayla 7 Plus 8 Plus x tercih edin android parayı çöpe atmak gibi birşey iPhone değerini koruyor.