Konu
Android telefonundan pişman var olmayan var mı
13-05-2022, 18:41:07
#5
bakis
iphone'dan şaşmamak gerek. iphone 8 telefonum vardı, başına kötü şeyler geldi. param olmadığından xiaomi bir telefon aldım. kamera berbat, çok fazla optimizasyon sorunu var. rom atmam gerek müsait olduğumda. luna batırmasaydı ay sonunda 11 alacaktım