iphone'dan şaşmamak gerek. iphone 8 telefonum vardı, başına kötü şeyler geldi. param olmadığından xiaomi bir telefon aldım. kamera berbat, çok fazla optimizasyon sorunu var. rom atmam gerek müsait olduğumda. luna batırmasaydı ay sonunda 11 alacaktım
hocam 11 hala alınır mı ? samsung dan ilk defa geçiş yapacağim. 2 yil önce cıkmıs telefon güncelleme ne zamana kadar alır acaba 12 bintl suan