• 12-05-2022, 23:44:53
    #19
    Bence şükretmeyin hocam ve hiç birşeyden de kısmayın.
    Ben sorunun sizin harcamanız veya kazandığınız ile alakalı olduğunu düşünmüyorum.
    Biz şuanda sorunu kendimizde arıyoruz.
    Çocuklarımız sorunu direkt bizde arayacak.
    Ya neden bu haldeyiz diyecek yada bu duruma nasıl göz yumdunuz diyecek muhtemelen.
  • 12-05-2022, 23:46:54
    #20
    Bende hiç sesimi çıkarmiyim aylık 15k giriyor eve yetmiyor. Evliyim kira çocuk var ama bir sorun da var sanırım
  • 12-05-2022, 23:47:29
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam mesai ile birlikte ortalama 8bin tl alıyorum internet işlerini saymadığımda yani 3 5 bişey atabiliyoruz kenara ki o da bir ihtiyacımız çıktığında anında eriyor hayat çok zor olmaya başladı gittikçe
  • 13-05-2022, 00:13:42
    #22
    Öğrenciyim şu an baba parası yesemde inşallah mülakat sonucum güzel gelirse zabıta memuru olacağız o zaman yetip yetmediğini daha iyi görürüz
  • 13-05-2022, 14:18:43
    #23
    Maşallah çok iyi şuan.
    2 Farklı iş + ek iş yapıyorum.
    1. İş tam zamanlı.
    2. İş Remote gece yarı zaman
    3. İş frelancer olarak opencart hizmeti.

    I work like a lifeless.