Bence şükretmeyin hocam ve hiç birşeyden de kısmayın.
Ben sorunun sizin harcamanız veya kazandığınız ile alakalı olduğunu düşünmüyorum.
Biz şuanda sorunu kendimizde arıyoruz.
Çocuklarımız sorunu direkt bizde arayacak.
Ya neden bu haldeyiz diyecek yada bu duruma nasıl göz yumdunuz diyecek muhtemelen.