arkadaşlar merhaba 12. sınıfım ve aşçılık okuyorum. bugün stajdan atıldım. şimdi ne yapmalıyım
yeni staj yeri mi bulmam gerek yoksa okul bitene kadar hiç bir yere girmesem olur mu
stajdan atıldım ne yapmalıyım ?
13
●714
- 11-05-2022, 14:28:09Bunu, okuldaki ilgili hocana sorman gerekiyor. Staj prosedürünü daha iyi bilir
- 11-05-2022, 14:33:06Hoca dersten attı dönem sonuna kadar derslere bir daha girmesem olur mu gibi olmuş.
- 11-05-2022, 14:35:20zaten aylardır anlaşamıyorduk en sonunda patladıkTheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada işleme ihtimali derken benim tarafımdan bir sorun olur mu yani ? - 11-05-2022, 14:35:25Staj puanı yüzünden kalabilirsiniz. Ben yerinizde olsam haksız olsam bile özür diler geçerdim. Tabi durumu göre değişir.
- 11-05-2022, 14:42:06Resmi olarak bir işten kovuldunuz. Sizce sorun olmaz mı ?Alitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle