• 11-05-2022, 14:26:55
    #1
    arkadaşlar merhaba 12. sınıfım ve aşçılık okuyorum. bugün stajdan atıldım. şimdi ne yapmalıyım

    yeni staj yeri mi bulmam gerek yoksa okul bitene kadar hiç bir yere girmesem olur mu
  • 11-05-2022, 14:27:47
    #2
    Takip+ bugün patronla tartıştım bende kovulacağım gibi duruyor
  • 11-05-2022, 14:28:09
    #3
    Bunu, okuldaki ilgili hocana sorman gerekiyor. Staj prosedürünü daha iyi bilir
  • 11-05-2022, 14:31:14
    #4
    Kolay kolay kimse stajyer kovmaz neden kovuldunuz ? Bunun resmi olarak işleme ihtimali var umarım biliyorsunuzdur.
  • 11-05-2022, 14:33:06
    #5
    Hoca dersten attı dönem sonuna kadar derslere bir daha girmesem olur mu gibi olmuş.
  • 11-05-2022, 14:35:20
    #6
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay kolay kimse stajyer kovmaz neden kovuldunuz ? Bunun resmi olarak işleme ihtimali var umarım biliyorsunuzdur.
    zaten aylardır anlaşamıyorduk en sonunda patladık

    bu arada işleme ihtimali derken benim tarafımdan bir sorun olur mu yani ?
  • 11-05-2022, 14:35:25
    #7
    Staj puanı yüzünden kalabilirsiniz. Ben yerinizde olsam haksız olsam bile özür diler geçerdim. Tabi durumu göre değişir.
  • 11-05-2022, 14:42:06
    #8
    Alitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten aylardır anlaşamıyorduk en sonunda patladık

    bu arada işleme ihtimali derken benim tarafımdan bir sorun olur mu yani ?
    Resmi olarak bir işten kovuldunuz. Sizce sorun olmaz mı ?
  • 11-05-2022, 14:43:09
    #9
    stajı tamamlamadan okulu bitiremezsin. kovulma durumu da problemli eksik gün olayı muhabbeti vs. mevcut. kovulduğun günden itibaren sgk girişi yaptırmalısın. hocanla görüşüp ya yeni bir staj yerine yerleşmen lazım ya da seneye tekrar yaparsın.