stajı tamamlamadan okulu bitiremezsin. kovulma durumu da problemli eksik gün olayı muhabbeti vs. mevcut. kovulduğun günden itibaren sgk girişi yaptırmalısın. hocanla görüşüp ya yeni bir staj yerine yerleşmen lazım ya da seneye tekrar yaparsın.