arkadaşlar merhaba 12. sınıfım ve aşçılık okuyorum. bugün stajdan atıldım. şimdi ne yapmalıyım

yeni staj yeri mi bulmam gerek yoksa okul bitene kadar hiç bir yere girmesem olur mu