• 10-05-2022, 18:34:22
    #1
    Merhabalar, bildiğiniz gibi dolar 15.25 oldu. Bu başlangıç gibi geliyor dahada yükselecek gibi. Bende yükselmeden bir apple cihaz almayı düşünüyorum. Macbook air m1 8 gb 256 gb ssd modeli 12 ay taksitle 15 bin tl ve aylık ödemesi 1200-1300 civarında. Bana çok cazip geldi. Hem yeni işlemci hemde yeni bir cihaz. Bu cihaz ile ios uygulama geliştiren varmı. İkinci bir ekran bağlasam + ios emulator ve tarayıcıda video, müzik açsam kaldırırmı acaba ? 16 Gb modeli 12 ay taksitle 20 k ya denk geliyor. Arada tam 5 k fark var beni biraz zorlayacak gibi. Eğer kullananlar varsa tecrübelerini aktarabilir mi ?
  • 10-05-2022, 19:16:21
    #2
    8GB ram'li modeli içindeki SSD kurtarıyor. O da sürekli SSD Swap yapıyor. Şu an için sorun olmaz ancak 2 sene sonra bunların hepsini yapabilir misiniz orası muamma.

    Aradaki 5K'yı verip 16GB modeli almanızı şiddetle tavsiye ederim.
  • 10-05-2022, 19:17:27
    #3
    Öğrenci indirimli 12 taksit 14 bin tl buradan alabilirsin. https://www.pt.com.tr/macbook-air-13...risi-mgn63tu-a
  • 10-05-2022, 19:21:51
    #4
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenci indirimli 12 taksit 14 bin tl buradan alabilirsin. https://www.pt.com.tr/macbook-air-13...risi-mgn63tu-a
    Hocam bende buradan bakıyordum. normalde 12 taksitle 15.5 k ya geliyordu kampanya yapmışlar sanırım 14 k ya denk geliyor.
  • 10-05-2022, 19:22:47
    #5
    PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende buradan bakıyordum. normalde 12 taksitle 15.5 k ya geliyordu kampanya yapmışlar sanırım 14 k ya denk geliyor.
    Evet normalde 6 taksit vade farksızdı, 12 taksite çıkartmışlar.